e
Forever Young

Classmate~
Tuesday 7 May 2013 . 0 word(s) .



Classmate aku tahun ni susah sikit nak bergaul sebab before ni aku tak rapat sangat n tak tegur sangat ..so , aku rasa ganjil tersangat :') ... 
ada separuh ok , separuh tak ok ...yang separuh tak ok tu sometimes baik , yang separuh ok tu sometimes tak okey >< ...  
bila ada pape aku diketepikan sikit dekat kelas ni , maklumlah pelajar baru~ baru lah sangat kan ! hm.
tapi aku pon tak tau nape orang kat dalam kelas aku tu ramai yang suka buat haluan masing-masing ...
well , aku tak cakap semua tapi aku cakap sebahagian ..
aku nak sangat ada orang yang betul2 layan aku macam kawan2 dia yang lain dalam kelas .. serious aku cakap . aku okey kalau orang ok ngan aku ... 
ini lah salah satu sebab aku pendiam dalam kelas ~ kalau kita terlebih over kang ada orang cakap kita gedik kan ? tapi serious aku memang takde niat buruk kat mana2 member aku kat dalam kelas ...
yang aku tahu friends important ..sebab tu kalau kawan aku susah , aku selalu tolong :') . 
aku tak kisah orang tu macam mana .. baik buruk semua ada kisah . gedik diam semuanya pon ada cerita ...aku tak memilih kawan ...nak serious untuk belajar pon aku boleh .
 dalam kelas ni ... 
aku dipinggirkan hm ini lah salah sebab nya aku nak pindah cyberjaya balik :'(




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post