e
Forever Young

What ! Hacked from diyanah
Friday 10 May 2013 . 0 word(s) .

Hey n assalamualaikum ... Aebiey tak ada ..ini member dia ^^ lately ni penyakit anemia dia datang balik ...pening2 , pitam , sakit dada n macam2 laa ...dia mintak aku tolong post ape2 kat blog dia haha .  Semua ni berlaku lepas kejadian S tinggalkan aebiey . Seriously like stupid ada , idiot ada , same laaa ....aku tengok antara sebelom2 ni kan , yang aebiey betul2 sayang S laa ... Seriously aebiey jadi perempuan bodoh sebab kan lelaki macam tu ... Yang terluka tu aebiey bukannya S ..,erghh ! Masa mula2 aebiey ada blogg , benda pertama dia nak buat adalah post gambar mamat tu --" bukannye dia nak post gambar aku . Aku pun tak tahu apa masalah aebiey sampai laki tu tinggalkan dia , sumpah kesian aku tengok aebiey , aku duduk Johor , jau ..kalau tak da lama aku jumpa aebiey then peluk ...setiap kali aebiey kol aku mesti cakap pasal mamat tu ...bukannye cakap pasal aku ergh ....tapi setiap kali dia cerita pasal mamat tu mesti aebiey nangis ...come on laa ! Mana lah aebiey yang aktif , yang hyper gelak tu , yang gila2 , yang friendly , yang open minded tu , yang macam2 laa ..but aku rasa tahun ni aebiey memang nasib malang . Aku sedih sebagai kawan dia . Aebiey ni memang open minded giler , rapat dengan sesape , serious best kawan dengan dia , tapi kenapa lah orang nak pijak hatuk kepala dia , babi lah . Kalau aku dapat tengok S tu , hebat mana lelaki tu , handsome mana , aku dengar aebiey cerita pon aku dapat rasa dia sweet talker . Aku harap keputusan perikse aebiey tak mencorot semat mata mamat poyo tu . Serious aku kata , kau patut menyesal buat aebiey camtu , chaw ...

sincerely from diyanah rahim


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post